تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 220 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 19:53

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 19:51

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و کارايي هاي آن

زماني که صحبت از حفاظ پنجره  به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

کارايي هاي نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

زماني که صحبت از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

زندگي روزمره ايجاب مي کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد و همين هم باعث مي شود که خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد. در اين حال اينکه شما بتوانيد از يک حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده کنيد، علاوه بر اينکه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي کند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد کرد.

زماني که صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يک سد محکم عمل کنند.

نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

با تمامي حرف هايي که گفته شد، باز هم عده اي تصور مي کنند که نصب نرده بالکن تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي کاربرد خواهد داشت که قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي که تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري کنيم که هرچقدر هم تکنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي که براي شکستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که اين تفکرات را دور بريزيد و به دنبال يک حفاظ محکم براي خانه خود باشيد. اگر شما منزل يا ويلايي داريد که در آن سکونت نمي کنيد، به طور قطع نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره مي تواند به شما در اين زمينه کمک کند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

گذاشتن نرده آهني محافظ پنجره دو جداره چه مزيتي دارد؟

يکي از نکاتي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره علاوه بر اينکه به شما کمک مي کند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست که تمامي نرده هايي که شما از آنها استفاده مي کنيد تنها شکل آهني داشته باشند بلکه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها کاري که بايد بکنيد اين است که نمونه هاي موجود را بررسي کنيد.

اگر شما از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استفاده کنيد در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگيري خواهيد کرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي کند. شايد تصور شما اين باشد که محل سکونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد که نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده کنيد. در اين حال نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان کمک کند.

انواع نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

پيش از هرچيز بايد بدانيد که نرده آهني محافظ پنجره دو جداره هم انواع مختلفي دارد. شما ميتوانيد از انواعي استفاده کنيد که براي ساختمان شما مناسب هستند. معمولا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره در جنس ها و همچنين مدل هاي مختلفي توليد خواهند شد که در نهايت روي پنجره شما نصب مي شوند و شکل آن ها را به کلي تغيير مي دهند. انتخاب نوع حفاظ نيز کاملا به سليقه و همچنين ميزان امنيت شما بستگي دارد. البته برخي از حفاظ ها هستند که براي شرايط آب و هوايي خاصي ساخته مي شوند و براي مثال مي توانند مانع از ورود نور خورشيد به داخل ساختمان شما شوند. در اين حال بهتر است که با يک متخصص در اين زمينه هم مشورت کنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره آهني

يکي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است که مقاومت بسيار زيادي دارد و در شکل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممکن است که رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد که مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

يکي از انواع حفاظ ها که زيبايي خاصي دارد، حفاظ شبه چوبي است. دقت داشته باشيد که اين نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنين آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه اي مرطوب زندگي ميکنيد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها استفاده کنيد. معمولا حفاظ هاي شبه چوب در مقابل پوسيدگي هم مقاوم هستند اما  نيازمند نظافت هاي خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب مي کنند.شما ميتوانيد از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره براي حفظ امنيت محل زندگي خود استفاده کنيد. البته دقت داشته باشيد که در اين زمينه از فروشگاه هاي معتبر خريد کنيد و خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد.

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره ساختمان

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره متحرک 

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نرده,آهنی,محافظ,پنجره,دو,جداره,و,کارایی,های,آن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:17

نرده فرفورژه

امروزه صنايع مختلفي وجود دارند که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت ساختمان خود استفاده کنيد. دوربين هاي مداربسته و همچنين انواع حفاظ بالکن انواع کارهايي است که به شما کمک مي کند که شما بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد. صنايع مختلفي از جمله فرفورژه و همچنين ساخت مصنوعات فلزي وجود دارد که در طرح ها و اشکال گوناگوني با استفاده از آلياژهاي مختلفي ساخته مي شود. اگر واژه هايي مانند چلنگري و همچنين آهنگري را شنيده باشيد ديده ايد که امروزه نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا شما ميتوانيد به آساني براي امنيت استفاده کنيد.

نرده حفاظ روي پنجره و ديوارچگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد که آهنگراني که در اين زمينه فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از حفاظ آهني ديوار حياط  را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در اين بين، دست کساني که در زمينه ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديوارفعاليت مي کنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که برخي از اين افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تري داشته باشيد اما نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نوعي که مورد نظر شماست کدام است.

يکي از صنايعي که امروزه به يک صنعت پرکاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديواراست که به شما اجازه مي دهد تا کار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد که به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده کنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند که در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي که امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از اين نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا در دست داشته باشيد که بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي که امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند که رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

 

نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه کنيد. يکي از رايج ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع نرده هاي فرفورژه است که شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است. نرده حفاظ روي پنجره و ديواراز انواع نرده هايي است که به شما اجازه ميدهد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

يکي از خلاقانه ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنرده هايي است که با انواع فرفورژه و همچنين گل نرده استفاده مي شود. شما ميتوانيد از طرح هاي مختلفي براي اين عنوان استفاده کنيد که درب ورودي منزل و از جمله بخش هاي ديگري مانند پنجره ها را ايمن کنيد. درب هاي فرفورژه که با چارچوب هاي فلزي و يا چدني مورد استفاده قرار مي گيرد از انواع انتخاب هاي جذابي براي آپارتمان به شمار مي آيد که ميتوانيد آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

نرده فرفورژه و نرده فلزي پنجره

از اين نرده هاي فرفورژه ميتوان در بخش هاي مختلفي در خانه استفاده کنيد. اين نرده هاي درهم تنيده و ظريف به شما اجازه خواهند داد که از آن ها در بالکن ها و تراس هاي منزل هم استفاده کنيد. به خصوص خانه هاي ويلايي هم در اين زمينه به شما کمک خواهند کرد که بتوانيد از فرفورژه و همچنين گل نرده هاي مختلفي استفاده کنيد که مورد پسند شما خواهند بود. استفاده از اين نوع نرده فرفورژه دست طراح را براي هنرنمايي هاي بيشتر باز خواهد گذاشت.

 

انواع نرده فلزي پنجره

بدون شک يکي از مهم ترين استفاده هايي که شما از نرده حفاظ روي پنجره و ديوارميتوانيد داشته باشيد اين است که اين نوع نرده ها را به آساني ميتوانيد نصب کنيد و حتما نيازي نيست که از يک متخصص در اين زمينه کمک بگيريد، البته آنچه بايد بدانيد اين است که شما نميتوانيد اين نرده ها را بدون انتخاب مناسب خريداري کنيد و بايد اطلاعات بسياري را در اين زمينه داشته باشيد. اين اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که هرآنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود خريداري کنيد. يکي از بخش هاي ديگري که بايد به آن دقت کنيد اين است که از زيبايي و همچنين اصالت فرفورژه استفاده کنيد که در واقع يکي از مهم ترين علت جلب طراحاني است که در اين زمينه از خود استعداد نشان مي دهند. همچنين، مصنوعاتي که در اين زمينه ساخته مي شوند نيز از استحکام زيادي برخوردار هستند.

قيمت مناسب در زمينه خريد نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنيز از جمله عواملي است که به شما اجازه مي دهد کار خود را آسان تر انجام دهيد. مصنوعات فلزي امروزه قيمت بيشتري نسبت به سايرين دارند که به همين علت هم شما ميتوانيد از آن ها استفاده کنيد. از سوي ديگر گفته مي شود که فرفورژه و همچنين نرده حفاظ روي پنجره و ديواربه شما اجازه خواهد داد که کار خود را براي حفظ امنيت راحت تر کنيد. اين کار زماني که صحبت از انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوار به ميان مي آيد اما سخت تر خواهد شد و بهتر است که شما اطلاعات لازم و کافي را در اين زمينه داشته باشيد تا بتوانيد هر آنچه که نياز است را براي خود خريداري کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:15

حفاظ پنجره متحرک و مشخصات آن

حفاظ پنجره متحرک امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد.

که شما بتوانيد از ابزاري که در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد.

يکي از بخش هايي که شما ميتوانيد توسط آن از هواي تازه و همچنين نور خورشيد بهره مند شويد.

استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد.

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نرده فلزي براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از حفاظ پنجره متحرک استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.


حفاظ پنجره متحرک چيست؟

نرده در واقع شامل تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد.

از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده کنيد.

البته اينکه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد.

به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خود برقرار کنيد. دقت داشته باشيد.

که انتخاب حفاظ آهني براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر کنيد.

در واقع کيفيت و همچنين زيبايي از جمله المنت هاي مهم براي انتخاب حفاظ پنجره متحرک هستند.
در اين بين شايد نصب حفاظ  يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد.

در اين زمينه بهتر است که بدانيد که انواع مختلفي از جوش ها براي نصب حفاظ پنجره متحرک وجود دارد.

که از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اکسيد کربن اشاره کرد.

اين جوش ها در واقع براي نصب حفاظ پنجره متحرک مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر شما کار خود را به افرادي بسپاريد که در اين زمينه متخصص نيستند،

ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي زشت و ناجور ديده شود.

که به همين دليل است که گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت خاصي دارند.

شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد کار نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

 

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره متحرک هم مانند درب انواع مختلفي دارد،

دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام شود.

شما ميتوانيد همچنين کار خريد حفاظ پنجره متحرک را به صورت آنلاين هم انجام دهيد.

در اين صورت بايد با انواع اين نرده ها آشنا شويد که از جمله آنها مي توانيم موارد زير را معرفي کنيم.

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد.

اين نوع درب ها در واقع به شما اجازه مي دهند که کار باز و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد.

و همچنين در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که باعث مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند.

و همچنين زيبايي ساختمان را نيز تحت تاثير قرار مي دهد.

نرده فلزي در واقع از نوع تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است.

که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد.

شما ميتوانيد با خريد انواع اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش قرار دهيد.

دقت داشته باشيد که خريد اين نوع حفاظ پنجره متحرک در واقع براي مکان هايي که پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.
معمولا قطعات اين نوع سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل،

امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي بيشتري هم استفاده کنيد.

و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

حفاظ پنجره متحرک باهاماس

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره متحرک به شمار مي آيند.

که حين باز و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند .

اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند.

اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.


حفاظ جاليزي

يکي ديگر از انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ جاليزي است.

شما البته با استفاده از اين نوع حفاظ ها نور خانه خود را کم خواهيد کرد

چرا که معمولا اين نوع حفاظ ها از ورود هرگونه نور به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد.

حفاظ هاي جاليزي هم مانند حفاظ باهاماس و همچنين

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني از امنيت بسياري در اين زمينه برخوردار خواهند بود.

و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به گونه اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهنمايي کنند.

اگر شما ميخواهيد ديد خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به دنبال حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

چرا حفاظ پنجره متحرک؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است.

که در ساخت خانه مورد استفاده قرار مي گرفته است.

شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت خانه خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم استفاده کنيد.

اما پيشنهاد ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خود قرار دهيد.

البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون قيمت آهن هم رو به افزايش است.

و همين هم باعث مي شود که شما در انتخاب حفاظ پنجره متحرک دچار ترديد شويد.

براي جلوگيري از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به صورت اقساطي انجام دهيد.

و در عين اينکه از يک خريد آسان و لذت بخش بهره مند مي شويد، امنيت خانه خود را نيز ايجاد کنيد.

استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد .

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد.

اينجاست که استفاده از حفاظ آهني براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد.

بايد از نرده فلزي استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,پنجره,متحرک,و,مشخصات,آن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 239 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 13:56

آشنايي با نرده کشويي

نرده کشويي امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي

در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد.

نرده آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود

که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند.

و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.
نرده آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است.

که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد.

و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد.

نرده آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد نرده آکاردئوني

درب هايي که به عنوان نرده  آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند.

و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند.

اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند.

شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت.

در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است.

چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود.

و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

نرده آکاردئوني

درب آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، .پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد.

دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است.

که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد.

در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.
نرده آکاردئوني اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند.

که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است.

شايد تصور کنيد که رنگ نرده آکاردئوني تنها به مشکي محدود مي شود.

اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است.

که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد.

دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد.

انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد.

امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است.

که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

 

نکات انتخاب نرده کشويي

نکات بسياري در زمينه انتخاب نرده آکاردئوني وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع نرده کشويي

  1. اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند.

دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است.

که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد.

البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود.

که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
?? با اينکه گفته مي شود داراي امنيت بسياري است.

اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
?? قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
?? دقت کنيد که نرده آکاردئوني شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
?? پروفيل هاي نرده آکاردئوني را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
?? باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد نرده آکاردئوني

در زمينه خريد و نصب نرده آکاردئوني شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند.

اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد.

و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.
پيش از خريد نرده آکاردئوني، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد.

آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند.

که بهترين نوع نرده آکاردئوني را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد.

در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد نرده آکاردئوني به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود.

البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد.

اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد.

دقت داشته باشيد که قبل از خريد گارد آهني درب منزل با قابپروفيلي ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

خريد نرده

  1. مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
    ?? مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
    ?? از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
    ?? استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
    ?? استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
    ?? رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد.

از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.
?? کمربندهاي ايمني
?? دستگيره هاي فلزي کونيک شده براي راحتي کار
?? جوش هاي مناسب که امنيت را براي نرده آکاردئوني ايجاد خواهند کرد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,نرده,کشویی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 252 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 13:54

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:27

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:24

کتاب مسافر تنها

مسافر تنها، کتابي است به قلم رمان‌نويس و شاعر آمريکايي، جک کرواک؛ او در اين اثر خود با زباني شاعرانه شرح زندگي در جاده و سفرهايش را در آمريکا، مکزيک و مراکش گردآورده است. کرواک نخستين گاوبازي عمرش را درحالي‌که بر موتور قطار ايستاده و قطار به‌سرعت از زمين‌هاي پوشيده از کاکتوس مي‌گذرد، مي‌بيند؛ خود را با نبض زندگي شبانه در نيويورک هماهنگ مي‌کند؛ در قله‌هاي سفيد از برف شمال غرب آمريکا دفن مي‌شود؛

بر سقف خانه‌اي روشن و گرم از طلايي آفتاب در طنجه‌ي مراکش مي‌لمد و شيفته‌ي تپه‌ي مونمارتر پاريس و کليساي سفيد و زيباي سکره‌کر مي‌شود؛ جک کرواک با شرح تمام تجربياتش به ما نشان مي‌دهد که زندگي انسان‌ها بر اين کره‌ي خاکي بي‌نهايت متنوع است. سفرهاي کرواک هم‌چنين نشان‌دهنده‌ي فلسفه‌ي او در زندگي است؛ او براي ارضاي روح سرزنده و ماجراجويش قدم در جاده نهاده است.

«شب‌هاي زيادي را به فکر کردن درباره‌ي ستاره‌ها گذراندم و حال به اين مي‌انديشم که ستاره‌ها کلمه‌اند و تمام جهان‌هاي نا شمردني کهکشان راه شيري کلمه‌اند و همين جهان هم کلمه است؛ و فهميدم که مهم نيست کجا باشم؛ در اتاقي کوچک مملو از افکار گوناگون يا ميان اين دنياي بينهايت کوه‌ها و ستاره‌ها، تمام آن اتاق و اين ستاره و کوه‌ها در ذهن من جا مي‌گيرند.»

شايد يک يا دو فصل طول بکشد تا تماماً جذب کتاب شويد. جک کرواک که بنا مي‌کند به گفتن از قطارها، به‌وضوح مي‌توانيد علاقه‌ي او نسبت به قطارها را حس کنيد و عشق او آن‌قدر ملموس و شديد است که مخاطب را به کتاب سنجاق مي‌کند.

کرواک در اين اثر خود مجموعه‌اي از داستان‌هايش را در طول سفرهايش به آمريکا، مکزيک، مراکش، پاريس و لندن آورده است. با مطالعه‌ي قسمتي که کرواک از تجربياتش در اروپا مي‌گويد، شايد گمان کنيد که کار او را بتوان با آثار هنري ميلر و جورج اورول مقايسه کرد؛ اما تجربيات کرواک، سفرهايش، تمام کليساها و نقاشي‌هايي که شيفته‌ي آن‌ها است، به‌مراتب عرفاني‌تر هستند.

«پاريس به‌سان بانويي است اما لندن مردي است مستقل که در ميخانه‌اي ايستاده پيپش را چاق مي‌کند.»

کرواک يکي از بخش‌هاي کتاب را به شرح دوراني اختصاص مي‌دهد که مي‌بايست به‌عنوان ديدبان آتش بالاي برجکي ديدباني مي‌داد و مطمئن مي‌شد زميني در آتش نمي‌سوزد. بازخواني چنين تجربه‌اي حتماً جالب است. نويسنده در کتاب مسافر تنها از شيوه‌ي جريان سيال ذهن استفاده کرده است؛ پس اگر فيلم «در جاده» را پسنديديد، اين کتاب هم راضي‌تان خواهد کرد.

قسمت‌هاي زيادي از کتاب ممکن است تکراري باشند؛ نويسنده شايد در بخش‌هايي پرگويي کرده باشد اما «مسافر تنها» بازهم پنجره‌ي کوچکي است به روي داستاني که پشت داستان‌ها است و از همين رو مطالعه‌اش خالي از لطف نيست. برگردان فارسي کتاب «مسافر تنها» اثر جک کرواک به قلم سلماز بهگام و از انتشارات ورا روانه‌ي بازار شده است.

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/37179

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مسافر,تنها, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:11

خريد آنلاين کتاب از کاواک

کتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست که از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با کتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع کرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست که در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني کتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يک زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در کارآگاهان پليس ايجاد مي‌کند که مرگ او مشکوک به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهکده‌اي در حومه فرانکفورت هدايت مي‌کند،جايي که ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهکده ناپديد شده‌اند…

کتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان کتابي داستاني است که به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان کتاب مي‌پردازد. نويسنده کتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه کتاب نوشته که اين کتاب شرح زندگي فردي است که به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه کرده‌است، اما اعتقاد بر آن است که نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاک‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان که در جواني به خدمت يک تاجر ترک درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد کتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت که در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

کتاب کدبانوهاي کهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيکا پارکر و گريزلدا پولوک | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين کتاب پژوهشي انتقادي است درباره کم‌وکيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيک هنر که مي‌کوشد مکانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا کند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : از,سفیدبرفی,تا,کدبانوهای,کهن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:08

رمان رستاخيز، اثر رمان‌نويس نامي روس، لئو تولستوي است که در سال ???? به چاپ رسيد. رستاخيز را آخرين اثر داستاني بلند تولستوي مي‌دانند. تولستوي در اين رمان به شرح داستان نجيب‌زاده‌اي مي‌پردازد که سعي دارد رنج و مشقتي را که سال‌ها قبل بر دخترک رعيتي وارد آورده که سبب شده تا کار دخترک درنهايت به زندان سيبري بکشد جبران کند. نگاه تولستوي به رستگاري و رسيدن به آن از طريق عشق و بخشش، و محکوم دانستن خشونت در اين رمان بر ديگر موضوعات قالب است.  رستاخيز داستاني روان‌شناختي است که با زبان خودماني از احساس گناه، خشم و بخشش سخن مي‌گويد و درعين‌حال به بيان اوضاع اجتماعي مردم روسيه در اواخر قرن نوزدهم ميلادي نيز مي‌پردازد؛ رمان رستاخيز آيينه‌ي خشم تولستوي نسبت به نا عدالتي‌هاي دنيايي که در آن مي‌زيست نيز هست.

«هر انسان و موجود زنده‌ي ديگري اين حق را دارد که مزه‌ي شادي را در جواني بچشد.»

اين اثر تولستوي نصف رمان جنگ و صلح و دوسوم رمان آناکارنينا حجم دارد؛ از هر نظر اثري حماسي است و شايد بتوان آن را بحث‌برانگيزترين رمان تولستوي دانست چراکه پشتوانه‌اش، موضوعات قوي سياسي و مذهبي است. عجب داستاني! تولستوي اين رمان را در سال ????، در روسيه و تحت رهبري تزار نيکولاي دوم و در دوران سرکوب شديد مخالفان به نگارش درآورد. داستان در اتاق دادگاه آغاز مي‌شود و ديري نمي‌گذرد که خواننده به درون روايتي عميق و تکان‌دهنده کشيده شود؛ روايتي از سيستم قضايي ناکارآمد و ناعادل، فقر و ثروت که هرکدام در يک سر اين طيف جا خوش کرده‌اند و مردي که با خود در نزاع است و از جايگاه خوب اجتماعي‌اش براي بهره‌کشي از ديگران استفاده مي‌کند.

آن مرد، پرنس دميتري نخليودوف نام دارد؛ کسي که براي قضاوت به دادگاه احضار مي‌شود و درنهايت وحشت متوجه مي‌شود که يکي از سه نفري که در دادگاه محاکمه مي‌شوند، کاتيوشا است؛ دختر جوان و زيبايي که خود او در دوران خدمتش در ارتش فريبش داد، دامنش را لکه‌دار کرد و درنهايت قساوت رهايش کرد. دميتري متوجه مي‌شود که کاتيوشا در فاحشه‌خانه‌اي کار مي‌کرده و در آنجا به‌قصد دزدي به يک مشتري زهر خورانده است، که البته هنوز مشخص نيست که او گناهکار است يا خير.

لئو تولستوي در رمان رستاخيز از انبوه شخصيت‌هاي گوناگون که هرکدام با چيره‌دستي شخصيت‌پردازي شده‌اند، استفاده مي‌کند تا چشم‌اندازي از اوضاع زندگي مردم روسيه در آن زمان به مخاطب خود هديه کند؛ مردمي که هم رعيت ميانشان هست، هم مجرم، هم اشراف‌زاده و هم سياست‌مداران متمول، هم نگهبانان زندان و هم وکيل.

دميتري با ديدن دختر به خاطراتش در گذشته کشيده مي‌شود و مي‌فهمد که دختر را حقيقتاً دوست مي‌داشته و حالا با ديدن اوضاع دخترک تا گردن در احساس گناه فرورفته و قصد دارد به هر طريقي که شده او را در اين پرونده ياري دهد. دميتري متقاعد مي‌شود که دختر بي‌گناه است و تلاش مي‌کند او را از وضعيت بدي که در صورت گناهکار شناخته شدن در زندان سيبري انتظارش را مي‌کشد، نجات دهد. او حتي حاضر است زندگي پرزرق‌وبرقش را فدا کند تا براي نجات کاتيوشا در کنارش باشد و حتي از او درخواست ازدواج نيز مي‌کند اما کاتيوشا نمي‌پذيرد. نخليودوف از جايگاه اجتماعي‌اش براي پرده‌برداري از فساد و دورويي طبقه‌ي اشراف استفاده مي‌کند و بناي نا عدالتي را به لرزه درمي‌آورد.

سفر روان‌شناختي دميتري در رمان رستاخيز تا حد زيادي برجسته است؛ خواننده با پيش رفتن داستان شاهد است که ديميتري از مردي پوچ و راحت‌طلب به انساني داراي عزم پولادين و احساسات لطيف و انسان‌دوست تبديل مي‌شود. ديميتري همچنان که به ملاقات کاتيوشا، که در زندان منتظر است تا ببيند سرنوشت برايش چگونه رقم مي‌خورد، مي‌رود داستان ديگر زندانيان را نيز مي‌شنود که در هيچ‌کدام از عدالت خبري نيست. دميتري نه‌تنها به کمک کاتيوشا، که به کمک آن‌ها نيز برمي‌خيزد. شرايط براي کاتيوشا نيز به همين منوال است؛ او ديگر به نا عدالتي که در حقش روا شده اهميتي نمي‌دهد و دميتري را وسيله‌اي براي کمک به ديگران قرار مي‌دهد. زندان او را تغيير داده و دميتري هم به‌وضوح مي‌داند که دختري که هم‌اکنون روبه روي او است ديگر به کسي که پيش‌ازاين مي‌شناخت شباهتي ندارد.

تولستوي داستان‌گوي قهاري است که واقعيت خشن را با گرماي محبت و عشق ترکيب مي‌کند. دو چيزي که سبب مي‌شود رمان رستاخيز تولستوي اين‌چنين بي‌نقص باشد يکي شخصيت‌پردازي‌هاي بي‌بديل اوست و ديگري نثر روان و سيال اثر؛ باوجوداين دو ويژگي خيلي سخت مي‌شود کتاب را زمين گذاشت.

رمان رستاخيز آن سرعت آثار هيجاني را ندارد اما به‌هيچ‌وجه نمي‌توان گفت که فضاي آرامي دارد؛ تنها چيزي که مي‌توان درباره‌ي اين اثر گفت اين است که همه‌چيزش به‌اندازه است و در کل بدون شک يکي از شاهکارهاي ادبيات روسيه است.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : رمان,رستاخیز, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:32

خريد آنلاين کتاب از کاواک

کتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست که از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با کتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع کرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست که در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني کتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يک زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در کارآگاهان پليس ايجاد مي‌کند که مرگ او مشکوک به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهکده‌اي در حومه فرانکفورت هدايت مي‌کند،جايي که ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهکده ناپديد شده‌اند…

کتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان کتابي داستاني است که به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان کتاب مي‌پردازد. نويسنده کتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه کتاب نوشته که اين کتاب شرح زندگي فردي است که به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه کرده‌است، اما اعتقاد بر آن است که نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاک‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان که در جواني به خدمت يک تاجر ترک درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد کتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت که در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

کتاب کدبانوهاي کهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيکا پارکر و گريزلدا پولوک | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين کتاب پژوهشي انتقادي است درباره کم‌وکيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيک هنر که مي‌کوشد مکانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا کند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : از,سفیدبرفی,تا,کدبانوهای,کهن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 2:34

تابلوي فلکسي چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

 

 

تابلوهاي فلکس فيس همانگونه که از نامشان پيداست، داراي صفحه‌هاي قابل انعطافي اند که در حال حاضر بهترين جايگزين براي تابلوهاي پلاستيک قديمي مي‌باشند.

مقاومت در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي

اينگونه تابلوها چه از لحاظ ابعاد و چه فرم دهي داراي محدوديت حداقلي مي‌باشند و خاصيت روکش ابريشمي و پوشش کوتينگ، مقاومت آن‌ها را در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي نامناسب، بسيار افزايش داده است.

مشخصات فني

  • نوع چاپ فلکسي رنگي در ابعاد استاندارد و سفارشي به همراه پانچ و ليفه مي‌باشد.

 

مزاياي متريال فلکس

  • اين نوع جنس يک مدياي backlight بوده که از يک فيلم نيمه شفاف pvc توسط آکروليک تقويت شده تشکيل شده است.
  • اين فيلم علاوه بر توانايي عبور نور با توجه به الياف آکروليک از استحکام کششي بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد.
  • عواملي نظير مقاومت در برابر گاز ازن، اشعه ماوراي بنفش، ميزان ازدياد طولي در برابر کشش لحظه‌اي و متوالي و ميزان جذب خود فلکس از عوامل کيفيتي اين متريال مي‌باشد.
  • کيفيت چاپ بستگي به نوع کوتد فلکس دارد.
  • عمر اين مديا بستگي به نوع کيفيت بين 3 تا 7 سال مي‌باشد.
  • نظر به اين که فلکسي فيس به علت خواص منحصر به فرد خود در دوام و عبور نور، منحصرا به عنوان مدياي چاپ جهت مصارف تبليغاتي پشت نوردار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  • ساخت تابلوهاي تبليغاتي سر درب فروشگاه‌ها، بيلبوردها و ساخت مصارف از اين مديا مي‌باشد.

شکل ظاهري تابلو فلکسي

  • مکعبي به صورت ريلي، سپري و اسکلت فلزي.
  • با عرض 21 سانتي‌متر با پوشش فلکس و روشنايي داخل.

بسته به ظرافت و خلاقيت تابلوساز استفاده‌هاي گوناگوني در عرصه تبليغاتي دارد.

تابلوهاي فلکسي در دو نوع چاپ و استيکر ( که بيشتر تابلوها نيز چاپي مي‌باشند ) عرضه مي‌شود و ابعاد آن طبق محيط و سليقه متغير است.

نور اين تابلوها از لامپ‌هاي فلوروسنت (مهتابي) تامين مي‌گردد و جايگزيني شايسته براي تابلوهاي قاب پلاستيک مي‌باشد

مراحل ساخت

به طور کلي ساخت اين تابلوها در چهار مرحله صورت ميگيرد؛

  1. .1.طراحيتابلو که توسط طراحان گرافيکي و بيشتر توسط نرم افزار فتوشاپ صورت مي‌گيرد.
  2. چاپ طرح بر روي متريال فلکس که توسط دستگاه هاي چاپ out door صورت مي‌گيرد.
  3. ساخت قاب پروفيلي کهفلکس بر روي آن نصب مي‌شود.
  4. نصب مهتابي بر روي ورق‌هاي گالوانيزه که اصطلاحا “سيني مهتابي” گفته مي‌شود.

 

تاريخچه تابلو فلکس فيس در ايران

  • تابلو فلکس فيساز حدود سال 1375 وارد بازار ايــران شد و در آن زمان به نسبت ديگر تابلوهاي تبليغاتي به لحاظ نورپردازي و تنوع جلوه‌هاي بصري در جايگاه بسيار خوبي قرار داشت.

استفاده از استيکر در چاپ فلکسي

طرح‌هاي تابلو فلکس در ابتدا توسط استيکر(Sticker) يا برچسب در رنگ‌هاي مختلف بر روي متريال فلکسي چسبانده مي‌شد. بدين ترتيب که پس از برش استيکر به اشکال مختلف، با کمي نم‌دار کردن متريال فلکسي (معمولا به وسيله محلول آب و مايع ظرفشويي)، استيکرها را روي آن چسبيده مي‌شد.

به علت نم‌دار بودن فلکس، استيکرها به راحتي بر روي فلکسي قادر به جابجايي بودند و در نهايت پس از مشخص شدن مکان دقيق استيکر، به وسيله کاردک پلاستيکي، هوا و نم زير استيکر خارج مي‌شد و استيکر به خوبي روي فلکس مي‌چسبيد. قطعـا در آن زمان بدست آوردن هارموني مناسب براي طرح تابلو فلکس و پياده سازي لوگوها و علائم تجاري خاص بـا استيکر، کاري دشوار و هنري محسوب مي‌شد.  پس از آن، روش ساخت تابلو فلکسي به وسيله استيکر، با آمدن پرينترهاي فلکس منسوخ شد و تصاوير واقعي و چاپ شده جايگزين طرح‌هاي اسـتـيـکـري ماقـبل خود شدند.

 

ادامه مطلب : چاپ فکسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : تابلوی,فلکسی,چیست,و,چه,کاربردها,و,مزایایی,دارد,؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:19

لمينت چيست و چه کاربردهايي در چاپ دارد؟

1

لمينت چيست

لمينت چيست و چه کاربردهايي در چاپ دارد؟

لمينت کردن بهترين شيوه محافظت از محصولات چاپي از آسيب هايي مثل چروکيدگي ، لک‌ شدن ، آفتاب خوردگي ، سياه شدگي ، پريدگي رنگ است. همچنين پرس لمينت مقاومت متريال چاپي را در برابر رطوبت، پارگي و نيز بالا مي برد.

چاپ پلات يا لمينت؟

چاپ پلات يا همان چاپ لمينت بر شدت رنگ و کنتراست محصولات چاپي نيز تاثير به سزايي دارد. با لمنيت آثار چاپي از تمامي اين مزايا با هزينه و قيمتي پايين مي توان بهره مند شد.

تخته شاسي چيست؟

تخته شاسي تخته اي از جنس فيبر است که براي نصب ماندگار تصاوير چاپي بر روي سطوح و ديوارها به کار مي رود. فوم برد تخته شاسي از جنس پلي استايرن است که ويژگي هاي اصلي آن سبکي، مقاومت در برابر آب ، استحکام و قابليت برش است و طرح هاي چاپ شده روي آن جلوه و نمايش زيبايي دارند

چاپ پلات و لمينت محافظ طرح هاي چاپ شده

طرح هاي چاپ شده ممکن است بدلايل محيطي از بين بروند، به همين دليل نياز به محافظ دارند. يکي از روش هاي بسيار مهم به منظور محافظت از طرح چاپ شده چاپ پلات و لمينت است.

 

چگونه مي توان از کاغذ چاپ شده محافظت کرد؟

براي اينکه اين نوع چاپ براي شما شفاف تر شود بايد يک مثال بزنيم. کارت شناسايي شما با استفاده از يک لايه پلاستيکي پر مي شود که اين نمونه آشکار و بارز اين نوع چاپ است که هميشه و همه جا آن را مشاهده کرده ايد. براي اينکه اين موضوع شفاف تر مورد بررسي قرار بگيرد نياز است انواع چاپ در اين زمينه به شما معرفي شود با ما همراه باشيد تا شما را با انواع چاپ لمينت آشنا کنيم.

انواع چاپ لمينت يا پلات

واژه لمينت در انگليسي به معني لايه لايه کردن است. در صنعت چاپ پلات به اين صورت است که لايه پلاستيکي متشکل از مواد شيميايي مانند پلي استر و رزين کاغذ چاپ شده را پوشش مي دهد. اگر بخواهيم ساده تر بيان کنيم اين است که يک لايه پلاستيکي براي محافظت بيشتر از طرح چاپ شده بر روي طرح چسبانده مي شود.

هفت روش براي لمينت کردن

لمينت کردن به هفت نوع سرد مات، سرد براق، ويژه مات، گرم مات، گرم براق، ضد خش و ضد خش کف طبقه بندي مي شود.

 

ادامه مطلب : لمينت چيست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : لمینت,چیست,و,چه,کاربردهایی,در,چاپ,دارد؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:16

لینک دوستان

خبرنامه